Smile

idag var en seg dag. började halv elva och hade
en extrem uttråkande samhällslektion.
efter hade vi matte och därefter multimedia.
imorgon är det iallafall fredag! och jag är
 ledig från underbara mcdonalds!!,
unusual me! så denna helg ska bli en toppenhelg
hade jag tänkt mig. vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på (a)
Lördagkväll är iallafall uppbokad av melodifestivalen med J, B och N
och sen ska vi dra vidare till något galet röj. (eller något i den stilen!) ...
och så ska jag sova. verkligen bara sova ut! underbart. att sova är nog bland
de bästa gud kunde hitta på till oss människor. tack gud. amen.

nej men herregud. nu ska jag stäääda i mitt så underbart stökiga rum! hur råkade ett tiotal koppar hamna i mitt fönster? jag har iallafall inget minne av att jag har ställt dom där. K - A - O - S är bara förnamnet. suck




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0