Somewhere over the rainbow

F-F-Freeedag! bästa dagen på hela veckan enligt mig. Skolan var snabbt undanstökad och idrottsprovet gick bra ( ?! ) :D
sedan åkte jag och caroline till farsta och tittade runt lite. hittade inget speciellt men det var otroligt roligt att träffa vännen igen.
Jag och Carro var bästa vänner från fyran / femman enda upp till nian då vi gick i hökarängsskolan. Nu går vi på olika skolor och har skaffat nya vänner och allt är inte som de förr. Det är jättesvårt att hinna träffas i veckorna och när jag kan, kan inte hon och när hon kan, kan inte jag. Vem känner inte igen sig?
Men iallafall, när vi väl träffas är det som att vi fortfarande är domdär två bästisarna och har hur rolig som helst tillsammans.
Saknar det på något sätt. Synd att vi inte ses oftare bara..

Denna helg jobbar jag inget iallafall och idag är jag bara hemma och tar det lugnt. har tittat på tropic tunder med familjen och bakat en underbar sockerkaka. Mys. har också övat  in ett snyggt reaggae(?) beat på gitarren.
pusspusspuss




när jag och cutie var i fjällen för några år sen. miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0