Walking on sunshine

riktigt jävla bra dag idag. Inte bara för att det var sol hela dagen utan också
för att jag var ledig från skoulan. Vaknade någongång runt tio.
åt en lång härlig frukost och tog en "lång"promenad på 20 minutes.
jaja, promenad som promenad, jag hade iallafall tur med vädret!!
Efter det bar de av in till city där jag träffade Noris och Bellis och bara tog det
extremt lugnt. Vi hann oxå till bella och såg på vänner o åt rödlöksallad.
(mina söta vänner tog all fetaost och tomat så rödlöken var det som blev kvar till mig)
tack! verkligen! efteråt träffade M, pratade lite skit, tittade på scrubs
och skattade åt dåliga skämt. okej, dom var säkert roliga, men de är nog som alla säger,
 jag är nog den trögaste personen i världen. varför  ska just jag vara begåvad med denna
extremt dåliga egenskap (?!) 

love

Kommentarer
Postat av: b

elin luktar rödlök hihihiii ..

& älsklingen, vi gillar dig trots att du är ovanligt trög! puzz!

2009-03-19 @ 15:22:39
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: nora

Hehe... rödlök... du är allt rolig du!

2009-03-19 @ 21:02:43
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0