who's gonna walk you home

jaha. varför bloggar man nu då , julia? kom vi på något übersmart tro ? nej skulle inte tro det. 
meningar som
man vill säga sin åsikt
man kan läsa om andra i samma situation
få inspiration
återkom ett antal gånger kan jag ju bara meddela^^

min eftermiddag har varit ganska bra ändå. julia kom och gick, jag bakade en tigerkaka
och tog en prommis med bästa Caroline.
allt har nästan varit bra idag. FÖRUTOM att jag blev ickegodkänd på mitt samhällskunskapsprov.
men... världen går inte under. även fast den typ gör det på grund av detta!
nej nu blickar vi till helgen. Den ska innehålla det mesta + en massa slapp. Underbart.
nu ska jag få min skönhetssömn. skönheten börjar försvinna här altså.
overandfuckingout



remember?

Kommentarer
Postat av: denice

miss it <3

2009-05-08 @ 08:01:41
Postat av: caroline

yes we do! :D

2009-05-08 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0