Words comes easily

hemma från ett alldelesförjobbigt spinning pass.
men bra träning är det ju och det är vell det som
räknas. dock var inte gud med mig idag.
Förutom att jag fick cykeln som gnisslade och
där styret satt snett, kom oxå snyggingen med DOM
absen och satte sig på cykeln brevid!
och då var inte detta för att hela salen var full, och den enda
cykeln som var ledig var breve mig. NEJ, de finns 30 jävla cyklar
och vi var max 15 pers som körde. OCH han väljer den breve mig!
TACK GUD, att bli plommonlila i ansiktet och svettas som en gris är
aldrig smickrande. Men att göra det breve honom var inte okej.
Nej nu är jag arg och ska hoppa in i duschän. chobree vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0